29 януари 2010

Full mess

И въпреки изпитанията на съдбата любовта е тази, която успява да заличи всеки мрачен спомен и да излекува и най-болезнените рани.
Никълъс Спаркс <3 Последна песен <33

Да, тя може да заличи и най-големите ранно, но не е ли тя тази която отваря още по-големи..? Заради любовата ние се лишаваме от много неща, забравяме за себе си, мислим само за другия. Докато не ни предаде..

Има и втори случай.. когато той не знае, какво изпиитваме към него. Тогава мечтите ни са препълнени.. Мислим как и той си мисли за нес, как се влюбва в нас, как се обичаме..

А третият скучай е когато той знае, и все пак ни отхвърля.. Тогава има много болка и тъга.. Но по добре 'pain, without love' от колкото нищо.. Да, боли, но нима са малко хората, които страдат от това нещо 'несподелена любов'.

Рядко съдбата ни поднася всичко на тепсия. Просто има хора, които не успяват да се справят с препядствията.. И аз съм една от тях, Малките препядстия. Но щом и от тях се спъвам, какво остава за големите ..

А аз си седя, отново нещастна, замислена за 14 февруари и как отново за мен ще си е Трифон Зарезан, и как отново не мога да довърша всичките тези неа, които започнах, мно това няма значение, и без туй само аз си ги чета (:

Лягам самa и знам, че самa пак ще бъда на сутринта.
Кажи ми щом не знам какво е как да вярвам в любовта?

1 коментара:

Анонимен каза...

Не си ги четеш сама. Аз също чета с удоволствие всеки твой ред. (:

Публикуване на коментар