06 януари 2010

Много.. страшно много

Първо, с малко закъснение Честита нова 2010 година. Пожелавам ви всичко, което вие бихте си пожелали, допълнително и от мен!!
Аз исскам да направя една ревизия на старата моя любима 2009 година.. Така ще ми липсва :s
Също така смених шаблона си. Нова година- нов шаблон :). Избрах да е по-цветен. За да може 2010 да е по-цветна. И още сега казвам, че нямам възмжността да пиша често., твърде много за учене, твърде малко време..

Нещата които ще запомня от 2009 :)
Януари месец.. Невероятен месец изпълнен с много емоции и старшно забавни дни.. Месец март - Новото  начало.. Като цяло месец изпълнен с много любов. Май - скараният месец :d От юни и юли помня няколко неща все безинтересни.. Август 2009 - любимият ми месец [inlowe] Първоначално влюбване :d Доста краткотрайно при това,, И последвалите нощи до 2 часа на компютъра, след които също мислех че ще ми се наложи да се влюбя :D И все пак всичко беше напразно, но аз бях щастлива, а това бе най-важното. Да не го забравих,, но аз съм силна и мога да се справя ^.^

Любимата ми музика в началото на годината бе Xtaazy i други - Колко те обичам (с основателна причина] :д. След това стана Nelly Furtado
& James Morrison - Broken strings (най-добре изразяваше самата мен тогава). И август вече беше KingSize - За нея..която е и сега, отново защотот най-добре описва мен самата и чувствата ми. През тази една година се промених, порастнах много, характера ми се измени, започнах да се пазя от околните и да не се влияя от мнението им,, доори ноември спря да ми пука за много неща :):):) Любимата ми годинаа :д. Тва бе от мен :d Хайде до виждане,, до нови писания :d

0 коментара:

Публикуване на коментар