22 януари 2010

Belive

Те дадоха сърцата си един на друг безусловно.И това е Истинската Любов.Не тази приказката,в която,в живота няма болка.Но двете души я посрещат заедно,и намаляват болката с безусловната си любов.
                                                                                   One tree hill <3, Lucas <3


Така ми се иска да преживeя същата безусловна любов като във филмите и също като в тях с всяка трудност да се справям с лекота, но уви не може. Трябва да се бориш много, за нещо малко.. И понякога колкото и да си се борил все пак нищо не става. Но едно от нещата, на които се нааучих през моите скромни години е, че наистина вярата е половината спечелена битка. Вярвайте в себе си, само така можете да накарате и другите да вярват във вас.. Вярвайте и ще можете!!




Да така е, в живота има много болка. И ако си сам до никъде няма да стигнеш. Затова всеки трябва да си има по едно мъничко нещо в което да вярва и поне един усмихнат човек, на когото да вярва.. Аз ги имам, и това днес ме прави щастлива, кара ме да забравя за всички лоши неща и да мисля за другите. Затова във всеки лош момент, се сещаите за всички хубави които са ви се случили, това прави деня по-малко лош и много по-лек.. <3




П.П. Съжалявам, че не мога да пиша много.. Просто за мен последните седмици са "Too much to do and so little time"

1 коментара:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

Публикуване на коментар