22 януари 2010

Защото сега вярвам.. вярвам във мечтите.

Защото те може да не са реалност,, но са мой, лично мой и  никой няма право да ме спира.. Колкото повече вярвам в тях, толкова повече се приближавам до истината, че само 1/10 от мойте безкрайни мечти се сбъдват. Но не, аз няма да спра да мисля за теб в мечтите си, след като не мога да те имам в реалността. In my dreams you're the only one i adore. [hh] Да, казах го и е така, Обичам те, обичам всичко кеото си ти, въпреки че ти не знаеш, въпреки че нямам намерение да узнаеш, аз няма да спра да те обичам {sun} И това ме прави щастлива [happy] Ии не, не можеш да ме спреш, защото животът си е мой, мечтите са си мой, а в тях ти също си МОЙ.. [nod]


П.П. Това е една от причините за името на този от никого не посещаван блог :D Ако ми противоречите, дрснете едно коментарче, отделете 2 минути от ценното ви време, да ме зарадвате още повече.. :)

1 коментара:

`Ем каза...
Този коментар бе премахнат от автора.

Публикуване на коментар