23 август 2009

Mistery

Алберт Камю пише: "Благословени са сърцата на тези,които не се поддават". "Сърцата им никога няма да бъдат разбити". Но аз си мислех. Ако не бъдат разбити, значи няма и да се излекуват. А ако не се излекуват, няма да има и поука. А ако няма поука, няма да има и борба. Но борбата е част от живота. Значи ли това, че всички сърца трябва да са разбити?



Мистерия е, как се влюбваме, в кого се влюбваме, защо се влюбваме.
Но го правим...


Пожелай си нещо в сърцето си каквото искаш,всичко което искаш.Пожела ли си?Добре.А сега повярвай, че може да се сбъдне.Никога не знаеш откъде ще дойде следващото чудо, следващата усмивка.Но ако вярваш, че се намира точно зад ъгъла, и отвориш сърцето и ума си за възможностите да се случи, за сигурността, че ще се случи.Може и да получиш това което си си пожелал.Светът е пълен с магия, просто трябва да го повярваш.Така че, пожелай си нещо.Пожела ли си?Добре.А сега го повярвай с цялото си сърце!!!




3 коментара:

Анонимен каза...

Ех този OTH... ОТНОВО! <333333

divata_airis каза...

Пак добре щом можеш да изглеждаш ОТХ. Аз забих на финала на трети сезон и през цялото време псувам Чад Майкър Мъри (сори, ако го харесваш!)

Та на поста...Добър е...Но според мен трябва да се поддадеш. Вярно, че супер много боли, но тогава как ще знаеш какво е? Как ще намериш сили, за да се изправиш, да събереш пърченцата и да продължиш напред? Така, че да...предимно сърцата трябва да бъдат разбити...Поне според мен...Не можеш животът ти да е само цветя и рози, тогава той едва ли да е живот...В смисъл, че по презункция животът е гаден, всеки го знае това и всеки си е казвал в определен момент "Защо все на мен?" Ако живееш в безметежно щастие, как ще разбереш, че живееш?

Lips of an Angel каза...

Ами не ми е лбимац чад..Цитатите наистина са невериоятни а Отх още повече..Толкова ее зарибчващ.. :)

Публикуване на коментар