09 септември 2009

Глупсти

Първо се извинявам много, че не съм писала отдавна но нямаше за какво.. Нямах муза..Не че сега имам, но все пак не искам да си занемарявам блога.


Тема 1: Любов
Хахаха -- наистина имам чувството че ми се подиграва тази любов..ужас..първо погледи..усмивки закачки в скайп... И накрая едно тлъсто НИЩО..Престанахме да се виждаме, престанахме да си пишем и днес пак го видях. Ах този изпепеляващ поглед :[ Направо останах без думи :| Нито каза нещо, нито ще ми пише.. Убедена съм направо.. Както и нищо няма да излезе м/у нас .. Само ще си остана с напразните надежди ;[

Тема 2:Гледанки на карти..
НЕ НЕ ии НЕ вярна е .. ужас ;[ само отговорът на 1 въпрос ми хареса, а той дори не се отнасяше до мен..Всичко друго се оказа вярно :x ужас ;[ Не вярвах, но се убедих..Наистина съм в шок :d Знам че едва ли някога ще напиша по-скучен пост но наистина всичко ме е изоставило :|

П.П.Ако все пак безмислената ми статия ви е харесала значи сте герои :d

1 коментара:

Анонимен каза...

Понякога любовта се подиграва със всеки! ;д *гуш*

Публикуване на коментар