18 август 2009

[inlowe]

Да влюбена съм...И това невероятно чувство ме изпълва от главата до петите {sun} Е да чувството най-вероятно не е взаймно, но го има.. Все пак е по-добре да си обичал и да са те наранили, отколкото да не знаеш какво е обич :-) Все пак музиката и приятелите ме разсейват и мисля само за това, че съм влюбена и забравям че отговор на моите чувстава няма .. което е добре :-) Също се сетих днес, че една моя приятелка (да я наречем Вики) натяква на другата ми приятелка (Боби) нещо за гаджето и..че не било за нея и нещо такова, но все пак тя го обича и за нея няма значение какъв е.. И както каза Боби, Вики не е изпитвала толкова силна любов и не знае какво е.. Но все пак всички се влюбваме и ни е страх да го признаем, особенно първия път. Но това е нещо нормално от което не трябва да се срамуваме и не трябва да крием вътре в себе си.. Да си влюбен е прекрасно..НИКОИ не може да отрече..... {h}

4 коментара:

Анонимен каза...

Хах, мила... Права си. От любовта по-хубаво нещо няма, а пък от точно Първата любов - съвсем. Пожелавам ти винаги да обичаш, но и още по-силно ти пожелавам - и теб да обичат така! *гуш*

Lips of an Angel каза...

Лелее не съм вярвала че някои ще ми напише толкова мили дум благодаря ти страшно много {мечеее}

TheNamelessGirl каза...

Мисля,че те разбирам.Знам какво е да обичаш някой и да опитваш да се разсеяш от това.Но за жалост и при мен любовта е несподелена.Искренно се надявам да има отговор на чувствата ти.Също и някой ден,някой да те обича по същия начин по който обичаш и ти. (sun)

Lips of an Angel каза...

Благодаря ти и аз се надявам :)

Публикуване на коментар