24 септември 2009

Размисли

Незнам с какво да започна.. С най-маловажното може би :| Нямам интернет..Нямам домашни..Родителите ми са втора смяна и си пуснах ОТХ 3х01 И се замислих сериозно за лятото и прегелдах някои снимки. Открих една която бях нарисувана аз.. Приятелката ми ме нарисува в краят на учебната година. Тогава мислех че това е била най-гадната ми година.. Грешах. Една приятелка ми каза [**All that I am**{слънчице}] никога да не съжалявам за нещо което преди ме е правела щастлива.. И е така, БЯХ щастлива през по-голяма част от времето в този клас.. Закачките с зайците.. Слятите часове.. Снимките,, игрите които играехме ,, и други неща които ме правеха щастлива .. :d С изключение на една част от последните 45 дни в този клас аз бях ЩАСТЛИВА колкото и смешно и глупаво да звуча в момента :| Таа замислих се за лятото и колко скоро ми се струва че беше краят на учебната година.. Как тези 3 месеца прехвърчат пред очите ми и как не помня ниищо от това лято.. Беше хубаво, но не го помня .. Помня някои дни на месец Август и толкова. Нямам си ни най-малка напредстава защо?! Прехвърлих си и учебната 2008/2009 година.. В момента слушам за 7 ми път една песен и настроението ми е едно такова.. Никакво. Спомням си дните прекарани на стадиона.. [Ах този стадион там е прекарано цялото ми лято,, забавно,, игриво.. с една дума ХУБАВО] От първият месец в които беше едно и 3тият в които беше съвсем различно.. Как в края на юни го забравих.. Как започнах да се влюбвам в друг чието държание ме вбеси и се отказах от него.. Нямам си и напредстава как го направих.. Но се радвам.. И как започнаха денонощните писания с Цветито и други хора :d Как ме накара да се влюбя в него и как изведнъж всичко спря.. Как 'разби' сърчицето ми.. Как помислих че и аз съм спряла,, но не е така 1/5 От сърцето ми още не може да го превъзмогне.. Как като го видя все още изтръпвам.. Но не го виждам често което е адски хубаво защото през останалото време си мисля за съвсем различни неща,, хора,, мечти.. В които него го няма. Но когато го видя аз не изтръпвам не се изразих хубаво.. Аз просто почервенявам и започвам да се хиля с приятелките ми и започват да ми идват някакви смешни неща на ум.. :| Аз не го обичам все пак съъм тиинейджърка :d Не дори не съм влюбена в него.. Това е едно нищо.. За моя радост.. Просто почервеняване ;-] I'm not shure of the right words to say.. Не можета да ме разберете.. Не мога да се изкажа.. Няма значение.. В моемнта не трия нищо,, Пиша всичко което ми идва наум.. И тези точки или запетай не са от значение просто с тях отделям моменти.. думи,, Навик е най-точната дума.. Е сега се сетих и че ми се излиза адски много ноо прятелката ми е болна, другата е в друг град.. далеч от мен. ;-[ Така че спирам да пиша и си пускам епизодчето да си го догледам :] Това е от мен.. Не вярвам че някога ще напиша такъв пост отново.. Щастливо Тъжен :d И същетвременно за някои ин тересен за някои скучен.. За други прекалено дълъг за да намерят време да го прочетат.. Не мога да се изкажа по-добре. Не ме бива в писането до такава степен :-] ;-] Това беше от мен и от моите 'тревоги'.. ;-]

0 коментара:

Публикуване на коментар