20 октомври 2009

20.10.2009 г.


I hate everithihng about you!! Не ти ли е достатъчно?! Че да продължаваш.

Не знам дали ще издържа още ;( Дразниш ме с присъствието, с действията, дори с това че дишаш ;( Не можеш ли просто да ме оставиш НА МИРА!! Не искам много :] малко е..

Такам знам че започнах тъпичко обаче вчера и днес множко ми се насъбра заради него.. Дибре,, че съм грозна така е ам за к'во тря'я и да ми го натяква |( Не може ли просто да гледа себе си. Или му е омтъзнало да гледа един загубеняк за когото само победите във футбола са важни.. И може би това да ме дразни.. Бил ми насъбрал много. Ако броим това за което аз съм му насъбрала трбва сега да е мъртъв :| Няма да мога да си довърша мисълта хубаво понеже ме прекъснаха но в общи линии това е най-важното

Поздравче за всички с TDG - pain & I hate everything about you ;]

0 коментара:

Публикуване на коментар